Wij zijn op zoek naar een HR Business Partner voor het toevoegen van waarde aan ons gepassioneerd team. Jouw hoofdrollen zijn tweevoudig, waarbij de nadruk ligt op de dienstverlening aan onze klanten en de ondersteuning van onze gedetacheerde medewerkers.
Accountmanagement:
• Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten.
• Voorbereiden en uitvoeren van operationele meetings.
• Voorbereiden van tactische meetings.
• Regelmatige bezoeken aan klanten om relaties te versterken.
• Inzicht krijgen in de behoeften van klanten en een optimale dienstverlening leveren om aan deze verwachtingen te voldoen.
• Identificeer groeimogelijkheden binnen de klantenportefeuille en speel een actieve rol bij het uitbreiden van ons klantenbestand.
• Opvolging van de facturatie van de prestaties en de betalingen controleren
• Indexering van de tarieven
People Management:
• Fungeren als eerste aanspreekpunt voor onze gedetacheerde medewerkers.
• Verantwoordelijk voor HR-projectbeheer.
• Zorgen voor een continue band met onze gedetacheerden, hun vragen beantwoorden, hen steunen en hen begeleiden om hun doelen te bereiken.
• Beheert de cyclus van onze gedetacheerden van A tot Z.
• Opstellen en monitoren van contracten.
• Voltooien van administratieve taken, waaronder rapportage en het opvolgen van KPI's.
• Controle van de prestaties van de gedetacheerden alvorens het sociaal secretariaat
• Je hebt een vloeiende communicatie in Nederlands en Frans (zowel geschreven als gesproken).
• Ervaring in een vergelijkbaar HR-beheerdomein, payroll ervaring is een pluspunt.
• Je moet sterke communicatieve vaardigheden bezitten en een goed organisatorisch vermogen.
• Je bent bekwaam in MS Office en digitale tools.
• Je bent flexibel qua locaties; combinatie van kantoor, thuis en bezoeken aan onze gedetacheerde teams.
• Je bent resultaatgericht en klantgericht.
• Je beschikt over een sterke teamspirit.
• Goed kunnen omgaan met veranderingen en uitgebreide organisatorische vaardigheden.
Je plaats van tewerkstelling is gelegen in Antwerpen of Vilvoorde, tenzij je op locatie moet zijn bij de klant.
Solvus is opgericht eind 2013 door RGF Staffing en is actief in de Benelux. Ons bedrijf richt zich op het specifieke marktsegment van HR Business Solutions. De expertise van Solvus spitst zich toe op alle processen die te maken hebben met het aantrekken en ontwikkelen van medewerkers, zowel intern als extern. Onze business unit Talent Acquisition faciliteert elke rekruterings-en selectiebehoefte. Rekruteringsprocessen bij de klant worden volledig of gedeeltelijk overgenomen door ons. Verder is Solvus ook de ideale partner voor flexibele arbeid dankzij onze expertise op het vlak van Outsourcing, Projectsourcing en Trajectbegeleiding. In België worden de activiteiten van Solvus gecoördineerd vanuit de hoofdzetel te Antwerpen.
Als onafhankelijke Managed Service Provider is Solvus ook de ideale partner voor flexibele arbeid dankzij bewezen expertise op het vlak van Human Resources Outsourcing, Rekrutering- en projectsourcing en trajectbegeleiding.
Solvus is een waarden-gedreven bedrijf waar transparantie centraal staat. De collega's waarderen de grote mate van verantwoordelijkheid die ze krijgen en de daarbij horende kansen om te groeien, te evolueren en ten volle hun potentieel te ontwikkelen.
Verder bieden wij een mooi salaris met aantrekkelijke extralegale voordelen; o.a. een bedrijfswagen, tankkaart, 32 vakantiedagen, bonus, leuke incentives; we willen graag dat jouw succes zich uitbetaalt! Werken bij een bedrijf dat luistert naar haar medewerkers, proactiviteit waardeert en medewerkers graag beloont voor het werk dat ze leveren.
Marie Ponnen
+32 3 800 64 88